Sunday, June 24, 2012

The Place I'm Anxious About

So today we bertolak to sibu from kuching around 10.15am.... Hurm. This morning I wake up early for a Sunday ah.... Ok..something suzahnakwat. Lagi lagi lepas cuti sebulan nih.... Anyway, I woke up this morning, trus Rasa lapa... So otak Lugar mencarik idea mane nah dapat makan pagi2.. Mknn sume aku da bungkus lam kotak, da angkat g lori semalam... Nah mintak roomate, malu..... kafe lagi ah..Hahaha so last solution, g umah Sarah ah carik mkn hahahh last2 da megi syira n sarah masak...gempak ah... Megi Sarah ak pau.. Heheh thank you korang..muah2 <3 <3
ni, cik sarah excited nak g sibu....


bz nampk... heheh gamba curi :P


aida ngan bear dia.... hahaha
anyway, now in in the bus (masa tulis ni la) and the feeling I'm having now is just like I am the first year otw to kuching from semenanjung..... It is all blurry.. But still excited n berdebar.... Wanna think positive and insyaAllah aku boleh... We all boleh... Pray for us... ;)
so maybe be in the bus for 8 hours.. But ada bantal nih lehpeluk... Hehe hope we all arrive safely....
View..view..view...


OTW, ada plak accident, takut gak... nasib kitorang selamat sampai


Tol di Sarawak!! hohoho
 11.10am we stop kejap kt serian... So now I know serian how..selalu senior nursing yg sebut serian2.. Then makan2... I ate nasi,ayam seketul ngan sayur .total 4 ringit...fuh...baru la fikir kafe bulat tu murah tp sikit Je ah... Well, then ronda2 my friend aida beli payung.. Harga rm 8. Then jalan kedai sebelah, sekali tu payung sama harge rm5.50 huh haha da ah mmg betul2 sebelah kedai tu...agak bengang ah disitu... But life must go on haahhaha. Then g public toilet dia, masuk>> 20sen... Fuh nasib...if kat KK Sabah last time, mane2 tandas kene 30sen..perghh.. Bankrup ah nk kencing je pun... Same case kat cameron gak ari tu..... Huh... Kalau mahal, then tandas dia gempak x pe gak nih, kadang tandas free pon lg wangi...
this is my space... banyak barang~~~



ready to be unpack
 sampai sibu around 5pm camtu... x ah lewat sgt as I thought it would be... Anyway.. I got room with window.... Yeayyy... And im roomate with dieda... Another horray on that..hheheh... But sampai2 je keneangkatbarang naik bilik.. Basin baik setingkat je.. Huh... N diedatolongangkat jugak few of my boxes.. Seriously, I just realised that my stuff banyakgiler... Menyesal plak bnyk sgt barang.... But ok la.. Around isyak camtu barang da bole la siap kemas.. Esoknyetrus class... Mmggempak ah...O.O
 and this place is not bad at all. housemates n roomate sume best2 :D 
the view!! nampak jalan raya la~~~ ada tingkap... :DD






No comments: